Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op scheepvaart.startpagina.nl

Azobe buikdenning

Machiel
13 Mei, 2003 09:15

Ik ben op zoek naar een partij hardhouten planken. Mogelijk kan ik hiervoor een oude (azobe) buikdenning gebruiken. Weet iemand misschien een adres van een scheepssloper of handelaar die zoiets in de aanbieding kan hebben?

Alvast bedankt,

Machiel

Jan van der Doe
13 Mei, 2003 16:28

In Linne aan de Maas in Limburg is een scheepssloperij waar je misschien terecht kan vor het hout. Daar zijn meerdere sleepschepen gesloopt waar een azobebuikdenning in lag.

Het juiste adres weet ik helaas niet.

Succes.

Jan van der Doe.Machiel schreef:

>

> Ik ben op zoek naar een partij hardhouten planken. Mogelijk

> kan ik hiervoor een oude (azobe) buikdenning gebruiken. Weet

> iemand misschien een adres van een scheepssloper of handelaar

> die zoiets in de aanbieding kan hebben?

>

> Alvast bedankt,

>

> Machiel

Sjengske
13 Mei, 2003 17:33

O.a. bij Tinnemans in Maasbracht worden nog steeds Azobe-buikdenningen vervangen door stalen. Waar die planken heen gaan weet ik niet. Zelf heb ik een aantal jaren terug planken gekocht bij een bedrijf hier in Sittard. Dat heet nu Hamanz. Of ze nog steeds planken hebben weet ik niet, dan zou je moeten bellen. Sowieso weet ik niet waar jij woont.

Succes en groetjes, Sjengske

Gerrit Langius
04 Jun, 2003 10:18

Ik heb hier bij SOK B.V. net een azobe buikdenning achter gelaten, en heb daarvoor in de plaats een stalen vloer gekregen. Ze doen dat hier geregeld. Mijn buikdenning is al ergens naar toe afgevoerd, maar het zal wel niet zo lang duren dat er weer wat komt.

SOK B.V.

Hesselterweg 58

7942 GM MEPPEL

Tel0522254858

Groeten, Gerrit Langius

Carel-Jan Engel
08 Jun, 2003 23:05

Ook bij scheepssloperij Treffers in Haarlem heb ik ze wel zien afvoeren.

Groet, Carel-Jan

Machiel
11 Jun, 2003 09:20

Hartelijk dank voor de snelle reakties. Ik heb kontakt gezocht met de diverse bedrijven, waarschijnlijk zit er wel iets voor mij bij.

Groet,

Machiel